Att jogga

Ibland känner jag, varför joggar jag? Jag gruvar mig för att ta mig iväg men när man väl kommit in i andra andningen och när man kommit hem, känner man stolthet och så glad att man tog sig iväg på denna joggingrunda. Av joggingen förbättras min kondition, jag håller formen, blir piggare och gladare...

Just nu är jag i den sitsen,
jag har träningskläderna på mig och laddar ipoden, det är fint väder ute men ändå har jag ingen lust att ut och springa. Det är denna känsla efteråt som jag strävar efter och det är den som får mig attdra mig ut och jogga min runda.

Joggar du? Tips på bra träningsbloggar för att hålla i motivationen?

image251'
Prinsessan Madeleine - Pink - Kate Hudson- Anne Hathaway

Kommentarer
Postat av: Estelle

Haha ja det kommer jag säkert :) Hur är vädret hos dig då?

2008-04-29 @ 23:39:38
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Malin

Jag tror det bästa är att inte tänka och känna efter så mycket. Bara byta om och med träningskläderna komma in i en "nu jävlar!"-fas :)

2012-05-28 @ 17:21:59
URL: http://bostream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0