Bildproblem

Nu har jag försökt flera ggr under dagen att lägga ut lite bilder pâ grejer jag köpt de senaste dagarna.
Men det gâr inte att ladda upp bilderna pâ blogg.se
Ibland blir jag sâ less.

Jag har iallafall köpt present till Marie som fyller âr imorrn och även till min bror som fyller 14 âr idag, men den fâr han när han kommer hit till Paris den 10 april. Ska bli härligt att träffa familjen :)

Imorgon ska jag upp tidigt för att âka iväg och göra högskoleprovet. Ska göra det pâ internationella skolan utanför Paris, det kommer nog gâ bra. Det fâr gâ hur det vill för jag kommer ändâ inte plugga till hösten men kul och se hur allt funkar och jag kan göra det fler gânger om det skiter sig.

Nâgon som gjort det eller ska gôra det imorgon?

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag hatar när blogg krånglar..

2008-04-06 @ 21:47:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0