Bloggar jag läser. Del 3

1. Karolin
image236
Det var inte längesedan alls jag upptäckte Karolins blogg. Och den fann mig i smaken direkt.
Det jag gillar med Karolins blogg är att hon varierar mycket och hon skriver även om träning, vilket jag tycker finns för lite av i bloggvärlden.

2. Shopaholic Mamman

image233
Alltid händer det nâgot hos Shopaholic mamman. Fina dagens outfitar, nya inköp och massa tävlingar att vara med i. Helt klart värt att hâlla sig uppdaterad pâ hennes blogg.

3. Natacha Peyre
image234
Egentligen skulle jag nog inte läsa denna blogg om hon inte var Natacha Peyre. Jag gillar att ha koll pâ vad officiella människor har för sig hela tiden  :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! tänkte fråga dig om det är du som gör så fina bloggar,( tänkte på alla dem bloggarna du har på din sida)
kram

2008-05-04 @ 21:14:55
URL: http://mariaRamirez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0