1 negativt inlägg

Idag har jag en dålig dag. Bara negativ. Sur. Besviken. Irriterad. Sårad...  ja allt som finns inom negativitetens ramar.
Men det jag stör mig mest just nu är de så kallade "vännerna".

Jag är så less på att vara "för" snäll nu.
Det känns som det är alltid jag som vill träffas, alltid jag som ger och ger men va får jag tillbaka. INGENTING.
Inte ett litet tack, inte någon inbjudan på något roligt... sen när gick inte jag att umgås med?
Jag bjuder med dem på roliga grejer men när dem själv hittar på något på annat håll, nä då går det inte att slå en pling till Amanda, är inte det konstigt?
Är det kanske bara jag som tänker fel?
De enstaka kompisarna som hör av sig, vill umgås med mig är dem jag vill hålla mig till frånomed nu. Tyvärr var det inte så många jag hade hoppats på.

Kanske dags att bryta med vissa? När vet man när det är dags för det?
Jag vill iallafall inte ha kompisar som får mig att må dåligt, då vill dem nog inte ha kvar mig i deras liv.    Sanningen gör ont men va fan...Thats life...   weiho!

Jag har aldrig känt mig såhär ensam.

Sorry för ett trist inlägg, men jag var tvungen att skriva ner detta, nu blir det jogging tur och ut med aggresionerna och acceptera att om vännerna inte vill ha med mig att göra så gör vi en end of story. Varför inte vara ärlig?  är det så svårt? 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag brukar oxå känna så, att kompisarna hittar på grejer när jag inte kan, och ringer inte. o när man frågar dom så säger dom men vi trodde du va upptagen!

2008-08-15 @ 13:24:45
Postat av: Lisa

så känner jag också, speciellt när man är singel och de flesta kompisarna är upptagna, då måste man nästan dra dom till sig :/ inte kul.

2008-08-15 @ 14:12:04
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Jannike

Aaaoo Amanda prata inte sådär!! Kanske är det bara missförstånd?



...Jag är irriterande naiv och godtrogen, I know, men jag vill gärna tro det bästa om allting. Om inte annat så har du ju i alla fall mig..! Jag må vara lite långt borta, men jag är åtminstonde här! Du vet var du har mig. :) Love ya.

2008-08-15 @ 14:25:33
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Josefin

baby come home to Paris!

2008-08-15 @ 17:16:55
Postat av: Anonym

hej amanda!

brukar kolla inhär å då men bara läsa;) fastnade för de här inlägget å insåg ja kände precis som du skrev,Mystigt. Men ja tror de e som du säger, man måste nog rensa lite bland vänkretsen ibland. Hellre för få ordentliga vänner än många som e halvdanna. Vännerna är ju faktiskt dom som ska finnas där för en å man ska känna att man alltid har dom...Känner man sig ensam med såna vänner så ska man nog hitta lite nyare vänner. Å de som e bra måste man förstås underhålla lite extra!;)

Ville bara säga de att du e inte ensam :P



hade gött

/märtis

2008-08-16 @ 21:23:23
URL: http://minatjejen.blogg.se/
Postat av: AMANDA svarar

tack märtis :)

2008-08-16 @ 21:41:49
URL: http://amandas.blogg.se/
Postat av: Marie

Amanda! Usch, det var inget glatt inlägg nej. Och jag måste säga att även jag brukar känna sådär. Du kan iaf inte anklaga mig för ngt, för du hör inte heller av dig! ;) Men jag tycker att det är synd synd synd att vi inte umgås mer än vi gör. Jag har nog inte riktigt fattat att du har kommit tillbaks än. Hehe. Jag hittar mer än gärna på saker med min Amanda! :) Puss på dig

2008-08-17 @ 19:10:41
URL: http://fernstrm.blogg.se/
Postat av: kajsa

Åhh. Honey. Jag förstår hur du känner. Jag är ett utmärkt exempel på den dåliga vännen som sällan gör av sig. För jag går i min egan lilla värld och glömmer helt enkelt bort att andra vill höra av mig betydligt mer än vad jag faktiskt sedan gör. Men det betyder ändå inte att jag inte bryr mig. För gosh.. jag bryr mig antagligen mer än jag borde!

Som jag skrev förra veckan så hade jag, och har, en otrolig Amandalängtan och vill verkligen att vi ska leka när jag kommer hem igen. Du är ju min sötnos!

Tveka inte att höra av dig om det är något. jag är långt borta om man räknar i mil men inte alls särskilt långt borta i hjärtslag och tankar. Älskar dig vännen!

2008-08-19 @ 20:44:49
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0