Bio med Lillebror

Min lillebror Oscar ringde mig i helgen och ville gå på bio med mig på måndagkväll. hur fint är inte det? Då blev jag glad och sa att jag ville gå på bio med honom, vi kom överens om att vi skulle se "The Dark Knight", den nya Batman filmen.

Det hade regnat precis hela dagen och gjorde det fortfarande när vi skulle ner på stan. Oscar ville såkart låna mitt nya rosa paraply från H&M


The Dark Kngiht, en riktigt bra film. Den bästa jag har sett på länge, Oscar tyckte jag spratt med mycket lite här och där men den var ju så himla spännande! Och Heath Ledger var lika bra som vanligt, men denna gång för sista gången :/



Min enorma godis påse, jag vill inte ens berätta vad det kostade. Jag är riktigt dålig på att mäta hur mycket man behöver.
Jag hade ont i magen resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. Okej ;) jag gillar egentligen inte den cidern, jag föredrar hellre rekorderlig 7.0%.. men kompisen vill inte köpa ut starka saker till mig, haha.. fan också!! ^^,

2008-08-21 @ 08:52:51
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Julia

haha jag köper oxå alltid för mkt godis! problemet är att jag äter upp allt oxå, även om det slutar va gott efter att jag vräkt i mej ungefär hälften x)

2008-08-21 @ 12:00:02
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0