Flyttar

Jag håller på att städa ur lägenheten men jag har inga väskor att packa i utan får vänta på mamma och pappa som kommer imorgon och hjälper mig flytta över alla saker till den nya lägenheten.
Men jag har skrubbat hela badrummet, dammtorkat överallt, städat garderoben och tömt på kläder.
Ja jag kan inte göra så mycket mer, utan nu blir det fest ikväll och imorgon blir det fullt upp med att flytta, ska bli riktigt roligt fast att jag älskar denna lägenhet så måste jag lämna den, suck.

Garderoben just nu är mitt golv

Kommentarer
Postat av: Julia

haha ja det lät ju skoj ;p

duktig du är! lycka till med flytten (:

2008-09-02 @ 12:55:11
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0