Full rulle och snart klippning

ojoj  full rulle under denna dag.
Jag åkte tåg iväg till hälsocentralen och jag är frisk! jag har varit lite orolig att jag hade en viss sjukdom men läkaren sa att det är nog inte det men jag ska hålla utkik ifall det fortsätter. Men i nuläget ser allt fint fint ut :)
Nu är jag tillbaka i lägenheten och ska snart iväg och hämta nyckeln till den nya lägenheten som jag flyttar in i nu till helgen, sedan blir det träning och klippning.
Ikväll blir det middag med fina caroline och bara en massa mys och snack!

Denna bild har jag valt att ta med mig till frisören.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-08-28 @ 13:24:01
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Julia

snyggt! så det blir lugg? :) jag ska till frissan på måndag jag, woy ;D

2008-08-28 @ 13:37:28
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0