Kändisbloggare - Eva Nazemson

Jag tänkte att jag lite då och då kommer visa upp lite kändisar som bloggar och länka deras blogg.
Så ni som är intresserade kan hålla koll på vad de håller på med.

Den första ut är Eva Nazemson..
Ni tänker nog... "vem tusan är Eva Nazkjd... vad?!"  haha
Jag visste inte heller hennes namn, men här har ni lite uppfriskande uppdate.
 Eva är programledare på Nattliv(ett ring in spel på tv). Klipp 1 - Eva kräks i direktsändning pga sin mensvärk.
Klipp 2 - Eva tror att killen som ringer gissar med ordet Fitta, han säger Sitta.


Just nu är Eva i NewYork. Hon har blivit inbjuden att vara med i The Tyra Banks show och prata om mensvärk klippet som har blivit känt världen över. Jag såg det själv på fransk tv när jag var i Paris, riktigt kul!

HÄR ÄR EVA NAZEMSON:s BLOGG!

Tips på kändisbloggare ni vill ha länkade? 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej gumman!

Ändrade planer. Det blir på fredag istället. Hoppas du kan komma.

Puss

2008-08-19 @ 23:21:12
URL: http://lvl.blogg.se/
Postat av: Julia

haha hon är så bra! tänk vad man kan bli känd för nu för tiden x)

2008-08-20 @ 12:21:08
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0