En vit tunika blev ett vitt linne

Idag tog jag fram min alldeles egna symaskin som jag använder alldeles för lite. Jag prioriterar helt enkelt inte tid till att använda den, kanske ändring på det?
Anledningen till att jag tog fram den idag var att jag ville ändra lite på en vit tunika jag fick av lillasyster på födelsedagen.
Jag älskar den, men en stor tunika blir även en stor Amanda  haha  Så jag sydde helt enkelt in den på båda sidorna så det blev ett vitt linne istället. riktigt nöjd!
Under syprocessen och resultatet: en vit tunika blev ett vitt linne.
(Tunika från Åhléns och Brun skinnjacka från Mango)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

hahaha. ja men dom gör ju till och med reklam på nutella burkarna som en nyttig frukost för barn eftersom de innehåller kalcium haha.



linnet blev ju jättebra:)

2008-08-13 @ 22:34:52
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: caroline

F-R-Å-G-E-S-T-U-N-D i min blogg ställ gärna en fråga eller två

2008-08-14 @ 11:16:38
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0