Tränings schema - vecka 33

Det var längsedan jag körde med dessa inlägg varje måndag med mitt tränings schema för veckan.
Efter Paris kom jag va mig mycketi träningen, var s mycket annat att tänka på när man var tillbaka i Sverige efter lång tid, men nu är jag back on track :)
Nu är jag medlem i ett gym som heter Jocks. Så nu kan jag variera min träning mycket mer än jag kunde göra i Paris. Så nu kan man satsa på mer rolig och bra träning på samma gång.


Veckans motivationsperson: Cameron Diaz
Cameron har en väldigt rak och smal kroppform men tränar ändå. Man får vara smal och träna, det mår man bara bra av.
Cameron varierar sin träning med surfing, fjällvandring, simmning...   variera du med så blir träningen aldrig tråkig! :)

Mitt tränings schema v. 33
MÅNDAG:
Gym 1 h 10 min
TISDAG: Powerwalk 1 timme
ONSDAG: Bodystep (pass) 55 min & BodyBalance (pass) 55 min
TORSDAG: Spinning (pass) 55 min
FREDAG: VILA
LÖRDAG: VILA
SÖNDAG: Jogging 45 min

Det är alltid kul att dela med sig till andra.
Så tips och råd får alltid skrivas här :)

Kommentarer
Postat av: frida

oj aktiv dära! nu får man ju dåligt samvete över hur min vecka ser ut O haha

2008-08-11 @ 23:34:51
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Läste din kommentar till blondinbella om det här med stadsminister. Bra att du kommentera de!

Där ser man verkligen hur en brath unge inte har någon som helst förståelse för hur folk har det som har det svårt. Kanske man skulle hjälpa dom att leva ett drägligt liv iallafall.

2008-08-11 @ 23:58:40
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0