En blä dag

image135Usch jag känner mig ful o fet idag, ocksâ lägger jag ut en outfit, kanske inte den bästa dagen ja men va tusan..
Ni fâr väl se mig mina dâliga dagar med.

Mamman bjöd ut mig pâ middag igâr, jag trodde vi skulle äta här i närheten sâ satt här hemma o väntade till slut ringde hon och undra varför jag inte var pâ hennes jobb än? Hon satt o vänta pâ mig, ja vi hade missförstâtt varandra, sâ jag sprang till stationen o tog tâget snabbt som attan. Men vi hade en mycket trevlig kväll, ât pâ en mexikansk resturang o dansade lite Salsa.


OUTFIT
Skor:
DinSko
Leggins: Mango
Kortbyxor: VeroModa
Tröja: Only
Klocka: Axcent
Halsband: Present (Taiti)

Ska kila ner pâ stan och träffa Carolina. Vet inte vad vi ska hitta pâ egentligen, blir väl bara att strosa runt och ta en fika, en nyttig sâdan!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Dåliga dagar är det värsta jag vet :/ jag brukar ha mina dåliga dagar på måndag oftast :p då brukar ingenting kännas bra! Konstigt det där. Tycker det ser ut som att du har superfin hårfärg just nu :) Lite guldblond :) snyggt snyggt! Själv är man mörk som natten :p Hoppas allt är bra med dig. Kram kram

2008-02-27 @ 11:13:19
URL: http://ronjaa.bloggagratis.se
Postat av: Lillasyster !

Hallååååå ! Ursäkta ! Men Nån Har Tagit En Tugga Av Ditt Ben !!!! :O

2008-02-27 @ 12:33:52
Postat av: Jannike

Aoo jag hatar sådana dagar... Som tur är så brukar de gå över. :)

2008-02-27 @ 15:24:47
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: AMANDA svarar

Yes Lillasyster, hunden var lite vâldsam i morse.
Nädâ, jag slant lite pâ photoshop, upptäckte det inte förrän efterât o orkade inte fixa tillbaka min del av benet.

2008-02-27 @ 17:31:33
URL: http://amandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0