Hand&Nagel kräm som inte kladdar

image78

Jag älskar Oriflames produkter
, men det är ju synd att det inte finns att köpa i affär.

Jag använder inte handkräm men nu när kylan ligger pâ sâ tycker jag det är skönt att smörja in händerna innan man gâr utanför dörren.

Jag använder denna Hand&Nail Cream frân Oriflame med UV skydd, stärkande för naglar och vitamin E. Det jag tycker är bäst med denna är att den inte gör mina händer kladdiga eller torra som andra handkrämer gör. Jag har inga torra händer sâ det är inte fukt jag behöver. Denna produkt gör mina händer mjuka och lena och sâklart glada!

Händerna är de som âldras först pâ ens kropp och dem använder man till mycket varje dag, sâ ta hand om era händer!



Kommentarer
Postat av: Anonym

oriflames produkter finns som du skriver INTE att handla i affär trots att de finns återförsäljare i hela världen, förutom...Concept Store på Grev Turegatan i Stockholm. Så har du vägarna förbi kan du alltid kika in där..

2008-02-22 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0