Versailles

Jag fattar inte att jag inte âkt dit innan, helt underbart fin plats!
Var himla fint väder imorse när jag vaknade, en smutta huvudvärk efter ett glas martini för mycket hos Josefin kvällen innan, men det gick över fort.
Smsa kexet Elin och tänkte att vi kunde turista en sân fin dag som denna. Sâ vi drog iväg 30 min utanför paris till slottet och trädgârden i Versailles.
image60image61
Europas största
slott och trädgârd, att fransmänn alltid ska vara sâ märkvärdiga?!   :p

image62
Vi hittade ett grillspett!
Säkert Europas största det med!  haha

Kommentarer
Postat av: Karin

ja kontakter och vänner skaffar jag varje dag, MEN de kan ju inte få mig att sakna min pojkvän mindre.. jag älskar honom, vill inte att det ska ta slut:(

2008-02-02 @ 21:35:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Sabine

Ser najs ut :D

2008-02-03 @ 00:28:52
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0