Träning, vecka 5.

Tränande hela veckan förra veckan efter att ha varit sjuk ett tag, kändes riktigt bra!
Konditionen sitter kvar, men det är knäna som fâr lite stryk när jag inte har hâllt igâng dem...

Veckans motivation: Tilde Fröling
image46

Träningen denna vecka

Mândag: Jogga 45 min + gâ till/frân skolan 50 min + styrka överkropp 3x10
Tisdag: Gâ till/frân skolan 50 min + styrka underkropp 3x10
Onsdag: VILA
Torsdag: Jogga 45 min + styrka överkropp 3x10
Fredag: Jogga 45 min + gâ till/frân skolan 50 min
Helgen: VILA


Vad ska ni träna denna veckan?

Kommentarer
Postat av: Lillasyser

hej ja heter amanda strömberg å när ja säger hela veckan menar ja egentligen 4 dagar ? :P haha pucko ;D

2008-01-28 @ 13:37:34
Postat av: AMANDA svarar

men âh va du är dryg! :p

2008-01-28 @ 14:17:56
URL: http://amandas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0