Hurra Hurra Hurra Hurra!

Idag är man 20 år. en ålder alla längtar till?  njaa  jag vet inte jag, jag var ganska nöjd att vara 19 år, nu har man ingen ålder att sträva efter längre... :P
20 år fyller jag idag. Jag vaknade av sång, frukost o paket i sängen av familjen. Sedan kom även Farmor, Farfar, Morfar, faster o kusiner på besök. Ännu mer paket, fika och tårta!
Jag är född på rätt dag, jag har alltid finväder på födelsedagen! riktigt bra!



Ikväll blir det lite fest hos mig med tjejerna och sedan stråket nere vid hamnen i Östersund.
nu börjas det!

Kommentarer
Postat av: Karin

köpte den på friis i sturegallerian, nyaste modellen, love it

2008-07-28 @ 15:03:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0