nytränad och klar för stranden

Det var längesedan jag hade sovmorgon. Snart 2 veckor sedan.
Det är jobb. det är begravning och idag var det gyminstruktion på Jocks där jag är medlem.

Jag har tränat där ett tag och jag pratade lite med receptionisten som även är personlig tränare o hon tipsade mig om att ta en gratis instruktion på maskinerna, det lärde jag mig mycket på! Och jag gillar att lära mig nya saker, fick även ett litet eget träningsprogram.
Allting gratis! Så om ni är medlem på ett gym, kolla om ni kan få instruktion så ni vet att ni tränar rätt och använder rätt inställningar på maskinerna.

I eftermiddag åker jag hemåt med Pappa. Nu ska jag dra till sjön bada o sola lite. få lite mer färg. Alltid skönt!
Jag tog mitt första dopp i söndags, det var riktigt skönt!

OUTFIT
Glasögon: Prestige
Linne/tunika: Åhléns (present)
Kortbyxor: VeroModa
Väska: Promod (från Paris)

Lite uppdatering nuförtiden pga tidsbrist.
Jag vill kunna prioritera bloggen mer, så nu ska jag göra det!
Som Caroline säger: "dålig uppdatering, du är ju värdelös!"  haha   jag vet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter bra med träning, fin outfit med! Kram

2008-07-29 @ 16:16:59
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: carro

Hejsan! Tänkte bara berätta att jag har en liten utförsäljning i min blogg på en hel del plagg som många varit intresserade utav tidigare.. Nu är ALLT till salu!

*



Kika gärna in och se om något faller Dig i smaken!



*

rosetty.blogg.se

2008-07-29 @ 22:35:46
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: emmaaaaaa

tunikan du fick av meej ? ;)

2008-08-03 @ 18:15:11
Postat av: jessica

Ja, visst är den bra? :) Fin outfit föresten!

2008-08-05 @ 22:58:07
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0