Recension och full fart

Jag var på en härlig tjejkväll med kompisar man inte träffat på länge och även helt nya ansikten. riktigt trevlig middag med god tacos och sedan bar det vidare till kvällens höjdpunkt.
Sex and the city (the movie). Jag hade inga högre förväntingar eftersom då skulle jag bara bli besviken om filmen inte levde upp till det jag ville.

Recensionen: En av det bästa filmerna jag sett på riktigt riktigt länge! Om du gillar seriern ska du absolut se filmen. Det är nu jag förstår att media har tjatat så mycket om denna film för den är verkligen klockren!
Medan man såg denna film var man inne i deras värld. Man genomgick alla känslor man nog kan känna.
Så arg att man ville slå någon. Så glad att man skrattade högt och hjärtlig. Så ledsen att tårarna inte ville sluta falla. Så medlidande att man kände klumpen i magen. Moderskänslor med "aawww".. ja listan kan gäras lång med alla känslor man fick genomgå genom filmen. Det var det som gjorde den så bra. den hade allt!
Vissa händelser förvntade sig man och viss kom som en chock. perfekt.

Tveka inte. du måste se den!

Jag är i Östersund nu igen, i lägenheten. Varit med familjen i 2 dagar, skulle egentligen stanna till helgen men ska jobba extra imorgon och på fredag s här blir det inte mycket vila.
Och på fredag blir det även partaj. nice nice.


Kommentarer
Postat av: Julia

jaa jag litar på dej haha ;p måste gå och se den nu!

2008-06-26 @ 01:33:03
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Karin

åå jaa jag vill se den!

2008-06-26 @ 13:20:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: chaton

bahh, jag vet inte om jag haller med dig, tyckte verkligen serien var mcket battre, for lite av Harry och Charlotte och ibland ar carrie lite val offer? det var ju en okej feelgoodfilm men inte mer.. vill ha nya sasonger av serien!!

2008-06-26 @ 14:56:54
Postat av: Sofie

imorn blir det kalas :D

2008-06-26 @ 23:28:58
URL: http://jibbmania.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh den verkar så bra, jag måste gå & se den.

2008-07-07 @ 00:51:14
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej ,.alltså jag håller verkligen inte med dig. jag förstår inte varför alla säger att den är så bra, den var alldeles för lång ingen handling nästan min kompis somnade under filmen,... det var inte en enda scen jag skrattade i eller tyckte synd om någon hah dom var bara otroligt korkade..

2008-07-19 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0