Träning, vecka 11.

Usch vad jag inte har uppdaterat bra i helgen. Men var ändâ skönt att vara ifrân datorn lite och jag saknade den inte sâ jättemycket. Var hos Josefin i fredags pâ festligheter och lördagskvâllen var jag hos Elin, ât en billig pizza och magnum mandel! mumma! och igâr sov jag och tog min joggingrunda :)
Sâ dags till mândagstraditionen, min träning..
image172Veckans motivationsbild: Nicole (Pussycat Dolls)
Varför: Finns det nâgot snyggare än en dansares kropp? Vältränad med former och perfekt!

Mândag: Jogga 40 min + styrka överkropp 3x12 + Gâ tillofrân skolan 50 min
Tisdag: Powerwalk 30 min + styrka underkropp 3x12 + Gâ tillofrân skolan 50 min
Onsdag: Jogga 40 min + styrka överkropp 3x12
Torsdag: VILA
Fredag: Powerwalk 30 min + styrka underkropp 3x12 + Gâ tillofrân skolan 50 min
Lördag: Jogga 40 min
Söndag: VILA

Jag fortsätter att träna som jag gjort ett tag, ökat lite pâ styrkan bara. Jag har gâtt ner 5 kg nu dessa 2 veckor, sâ nu väger jag lika mycket som jag gjorde i augusti, äntligen! haha Jag börjar lära mig detta med att äta rätt nu och jag känner att byxorna hänger lite mer... Härligt!

Kommentarer
Postat av: Karin

nja var sjuk i slutet av november senast, men usch va hemskt det är..

2008-03-10 @ 10:26:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anne

Jag ska anlita dig till min personliga tränare! :) Du är så duktig, vill vara lika duktig som dig!

2008-03-10 @ 22:08:45
URL: http://enna.blogg.se
Postat av: Paula

Jag kan förstå att man blir motiverad av den bilden :)

2008-03-12 @ 20:36:52
URL: http://pa0u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0