Träning, vecka 13.

Jag och Carolina sprang i skogen 52 minuter igår, riktigt nice! Det är så synd att min axel ska krångla de flesta gånger, jag vill verkligen springa och har konditionen för det men när jag känner den där krampen i axeln måste jag stanna och vila den, riktigt störigt. Jag ska nog gå till doktorn och kolla det när jag kommer hem.


Förra veckan gick riktigt bra i matväg och träningsväg. Jag och Carolina har nyttiga 2 veckor, detta är andra veckan. Var riktigt jobbigt de första dagarna men nu har sötuget äntligen lagt sig så nu är det bara att kämpa tills på lördag. Denna vecka blir det verkligen träna järnet, har ökat på konditionen och på styrka ska jag inte köra armar eller axlar, varför? Jag blir för muskulös, det är sant. Jag stod o kolla mig i spegeln i helgen och ser hur axlarna blivit breda och armarna biffiga, det vill jag inte. Jag vill bränna fettet innan jag bygger lite muskler så blir mer kondition och bara vissa styrkeövningar denna vecka så får jag se om det passar bättre.


Veckans motivationsbild:
Lindsay Lohan (för nâgra âr sedan)
Varför: Slank och slim och kurvig. Precis perfekt, synd att hon slutat äta nu bara..

image199

MÅNDAG

Kondition: Jogga 45 min

Styrka: Rumpa, rygg och mage 3x15

TISDAG

Kondition: Powerwalk 30 min + Gå tillofrån skolan 50 min

Styrka: rumpa, rygg och mage 3x15

ONSDAG

Kondition: Jogga 45 min

Styrka: Rumpa, rygg och mage 3x15

TORSDAG

Vila

FREDAG

Kondition: Jogga 45 min + Gå tillofrån skolan 50 min

Styrka: Rumpa, rygg och mage 3x15

LÖRDAG

Kondition: Jogga 50 min

Styrka: Rumpa, rygg och mage 3x15
SÖNDAG

Vila


Kommentarer
Postat av: anne

Oj, hon va verkligen fin förr!

2008-03-24 @ 18:15:49
URL: http://enna.blogg.se
Postat av: Petra

åh, tack :)

2008-03-25 @ 10:05:02
URL: http://puccah.blogg.se
Postat av: Anonym

du vet väl att hon har gått upp rejält i vikt nu, och inte lider av anorexi längre?

2008-03-27 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0