En sysselsatt måndag och en slapp tisdag

Jag tycker Hilary Duff är sockersöt på denna bild. Hon verkar må bra nu och har hittat sin plats!

Igår, måndag hann jag med väldigt mycket. Vilket är skönt, jag älskar att ha många bollar i luften och få saker gjort. Igår var en sån dag.

MÅNDAG
* Jag rättade mina 5 recensioner på franska
* Mailade recensionerna till franskaläraren, mailade även två tjejer som jag gör bloggdesign åt.
* Tränade cirkelträning 50 min
* Duscha, sminka, ta på mig kläder
* Åker till stan (Östersund)
* Träffar chefen, pratar om kursen, fyller in lönerapport, planerar jobbdagar i sommar
* Går med mamma till optikern, köper strumpor o grejer till mitt hår och träffar Alicia
* Kollar på en lägenhet (får svar på ons/tors) Jag vill ha den!
* Storhandlar mat med mamma
* HEMMA kl 1845

Jag gillar sådana dagar, fullt upp men inte stressigt och man får bra grejer gjort. Köper strumpor, hur ofta gör man det? precis, så det var nödvändigt. :)
Som sagt får svar om lägenheten imorgon eller i övermorgon, men jag känner att jag gjorde ett gott intryck så jag hoppas hon väljer mig.

Och idag vaknade jag kl 6.30 tack vare pappa jag kände mig lite seg men bestämde mig för att kliva upp. Jag vill inte vända på dygnet nu när jag inte jobbar så mycket, blir jobbigt senare då och dagen blir ju mycket längre fast att jag inte gjort något nödvändigt idag. Sådana dagar älskar jag med och en sån dag är det idag.

Kommentarer
Postat av: bea

åh, najs att bo i paris

2008-05-13 @ 15:44:21
Postat av: Karin

på Cubus! hehe skitbra!

2008-05-13 @ 16:01:51
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0