Träning vecka 22

Jag vill börja detta inlägg med att tacka alla de snälla bloggarna! Jättekul att ni håller med mig i mitt förra inlägg, jag kände för att skriva av mig lite, ni är helgoa och låt ingen trampa på er!

Jag är i oform fast att jag tränar, det är saker jag äter som gör att det går åt fel håll. Jag klarar inte av att bo hemma. haha. Men snart flyttar jag så då blir det mycket lättare...
Jag ska dessutom börja på gym i slutet av veckan, känns kanonbra! Jag har saknat att gymma under min tid i Paris, jag sökte upp lite gym men det var så himla dyrt om man skulle vara medlem utan bindningstid. Jag ska bli medlemJOCKS i Östersund, tränade där en del förra sommaren och jag trivdes bra med det! :)

Veckans motivationsperson:
Melanie Brown (sprice girls medlem)
Hon fick sitt 2:a barn för inte många månader sedan, med en man som inte ville erkänna sitt faderskap träffade Mel B sin dröm man och ryckte upp sig. Tog tag i Spice Girls turné och tränade hårt och åt bra innan premiären och nu ser hon alldeles strålande ut. Go Mel, jag vill ha dessa muskler!

Träning denna vecka:
MÅNDAG:
VILA
TISDAG: Cykling 2,5 mil
ONSDAG: Simmning 1000 m
TORSDAG: Gå tillofrån jobbet 60 min
FREDAG: Bodycykling 30 min + Styrka överkropp 3x10  (GYM)
LÖRDAG: VILA
SÖNDAG: Bodycykling 30 min + Styrka underkropp 3x10 (GYM)

Detta ska också hinnas göras:
Vikarera som lärare (onsdag) - boka biljetter till Paris för sommaren -  
Maila 5 olika personer - Jobba - Fixa mobiltelefonen - Beställa klipptid

Kommentarer
Postat av: Andreas

Oj, vilket tränings schema :) Lycka till med det ^^

2008-05-26 @ 17:36:28
URL: http://tjänapengar.blogspot.com
Postat av: bella

jo jag håller med dig! det är tråkigt att alla länder nere i östeuropa ger varandra sina högsta poäng hela tiden, men samtidigt tror jag att svenska folkets röster skulle räckte längre, dvs sanna nielsen. jag tror det är mer sådan musik som går hem hos de andra länderna :)

2008-05-26 @ 17:39:24
URL: http://brutalabella.blogg.se/
Postat av: Petra

tack så mycket, snäll du är! Shit, vad du är duktig som tränar så ofta förresten! Ha det bra!

2008-05-26 @ 18:10:45
URL: http://lemango.se
Postat av: Ida Frank



Kika gärna in i min blogg, jag säljer kläder för fullt. Just nu är en jeanstunika till salu för 140kr, en översöt blus som kostat runt tusen spänn till salu för 150kr och mer kommer att komma, för varje dag som går, ja nästan varje dag! Håll utkik och hittar du något så skriv en kommentar eller adda [email protected] där jag gärna svarar på frågor om du har några sånna. In och kolla nu och hittar du inget idag, gör du det kanske imorgon!



Kramar från Ida Frank!

2008-05-26 @ 18:41:46
URL: http://ifrank.blogg.se/
Postat av: cindy

Behöver oxå hitta motivationen att börja träna igen, men det är juh alltid så mkt annat som komer ivägen..

2008-05-26 @ 18:43:55
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0