? ? ? ?

Är det konstigt att jag mår som jag mår?
Jag skulle ljuga om jag skulle skriva att jag mår bra men jag mår okej. Jag vet inte riktigt varför jag känner såhär, men jag känner mig ENSAM.

Jag kan inte säga om det beror på mig själv eller någon annan. Under nästa vecka ska jag satsa på en må bra vecka för att hela mig själv och känna vad är det jag vill.
Jag tror jag har för höga förväntingar, men jag trodde att det var, "behandla andra som du själv vill bli behandlad", det gör jag, men varför får jag inget tillbaka? Ska jag vänta länge till...?

Jag känner mig som ett frågetecken.

Kommentarer
Postat av: Julia

i totally know that feeling. jag tror faktiskt alla känner sej ensamma då & då :/

2008-11-13 @ 20:55:03
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0