Paradiset = Surfers Paradise

Ja det kanns som att det inte spelar nagon roll nu om jag skrattar eller grater, kanns som jag inte har nagra tarar kvar nu efter all javla otur som jag har haft.

- Magsjuk pa 12 timmars flygtur
- Forsvunnet bagage i 1,5 dygn
- Mobilen har kraschat
- Kameran har kraschat
- Forsvunnen pase med dusch handuken och bikinin

Och nu till de 2 nya problemen till min lista, nar man tror att nu maste val jag har fatt nog med oturen men icke.
Jag satt har i lordags och skulle lagga over alla fina bilder fran BondiBeach, ByronBay, SurfCamp och harifran Surfers Paradise dar vi befinner oss nu. Jag sparade bilderna pa datorn men gick inte att hitta dem, filen fanns men gick inte att hitta. Jag sparade en gang till och da forsvann alla mina nya bilder IFRAN min egen kamera!! hur ar detta mojligt?! Datorn tar mina bilder som jag hade pa min kamera och gor att dem bara forsvinner eftersom det inte gick att hitta den sparade mappen.
Och nu till nummer 2, alla de bilder fran Sydafrika jag har tagit har jag sparat pa ett usb, ett usb som nu verkar vara borta.

Vem vet.. i nasta blogginlagg kommer ni nog fa lasa att jag blivit ranad...   humor.

Men jag alskar denna resa. Surfers Paradise ar verkligen ett Paradis och det ar inte sista gangen jag aker hit. Vi har jattefint vader, nara till stranden och ater stora glassar! Vi bor pa ett jattefint Hostel med pool, bar, resturang mitt i stan. Vi delar rum med 2 jatteroliga kanadensare. Jag skulle garna bjuda pa bilder men las ovanstaende sa forstar ni nog att jag inte tanker lata min kamera komma kontakt med nagon av dessa datorer, igen...
Vi har varit har sedan i torsdags och vi aker vidare till brisbane nu pa sondag. Vi blir i Brisbane 3 natter sedan blir det land nummer 4 att besoka. Nya Zeeland.

Kommentarer
Postat av: issa

Åh! Stackare Amanda, fy tusan så trist att tappa alla resebilder... Men din resekamrat här väl säkert en del också? Jag är avis avis avis! Här snöar det fint och allt är vitt! Kram!

2009-02-06 @ 11:02:37
URL: http://ground.blogg.se/
Postat av: Julia

nae va jobbigt allt dä där :/ men du verkar ha haft en riktigt rolig resa ändå! jag är minsann lite avis. hajsaffari måste jag oxå åka på nån gång, älskar hajar :D

2009-02-06 @ 12:27:22
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Julia

fast dom ska helst va på lite avstånd förstås :p

2009-02-06 @ 12:27:47
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0