Kapstaden ar karlek

Igar eftermiddag fick jag tillbaka mitt bagage! UNDERBART! Det var bara 24 timmar men kandes som en vecka, sa nu har jag alla mina saker igen!
Igar under nyarsafton var vi en svang pa standen sedan va vi och at middag med rumskamrater och kollade in fyverkerierna ochs edan var vi sa trotta att vi decka pa rummet pa en gang. Och pa varat hostel var det varldens drag sa jag fattar inte hur vi somnade men kanske ar somnande nar vaggarna vibrerar? hmm

Idag har vi varit pa stranden och solat,l vi vill bli bruna! men vi har lite tid pa oss men anda! Sedan akta vi till Table Mpuntain, ett berg som ligger mitt i stan, den delar Kapstaden i 2 delar. Och det ar det svettigaste jag har gjort ( Bilder pa resdagboken) i hela mitt liv men det var vart den fina utsikten!
Kapstaden ar sa vackert att man nastan grater och det gar inte att fanga det lika fint pa kort.


Imorgon ska vi upp tidigt for vi ska hyra en bil, kora 30 mil och ga pa safari under 2 dagar som vi har bokat och betalt , det ska bli ritkigt spannande att se vilda afrikanska djur. Och sedan att kora bil i SydAfrika med vanstertrafiken!  WOW

Kom ihag att kolla min facebook och resdagboken.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Ser fantastiskt fint ut Amandaälsklingen min! Skönt att höra att du fått tillbaka bagaget. Har tänkt på dig de senaste dagarna och hållt tummarna. Massa massa kramar och gott nytt år. Hälsa Carro och ta hand om er!

2009-01-02 @ 13:09:34
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Julia

åh härligt! men va haru gjort på knät, ser jobbigt ut? :(

2009-01-03 @ 16:35:25
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0