Jag var steget före..

Jag har en sak i garderoben som hyllar Michael Jackson, som jag köpte innan han dog och all uppståndelse. Jag lyssnade en del på hans musik innan allt. När jag var aupair i Paris åt Marie som då var 11 år så älskade hon Michael Jackson. Vi lyssnade ofta på honom och dansade loss :)  Och vi pratade ofta om att vi gillar han för hans musik men att han verkar lite knepig privat.
Jag köpte linnet i Bangkok för några ynka kronor och jag använder det en del och nu behöver jag inte vara den som köper en Michael Jackson tröja för att han är en död legend. Utan jag var steget före....  Jag hoppas bara att det inte blir mode med kläder med Michael Jackson på, jag gillar inte alls att ha liknande kläder som andra.. jag vill vara egen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

förstår dig, att du vill vara egen :) det är så sjukt trist att alla helt plötsligt har börjat 'älska' honom bara för att han är död. varför kunde de inte gjort det medan han fortfarande var i livet? -.-

2009-07-14 @ 22:46:06
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja säger samma som Jenny! Han togs på allvar efter döden, helt fel egentligen! Men jätte snyggt linne. Ha en bra dag och kika gärna in på min blogg =)

2009-07-15 @ 01:56:45
URL: http://isaabelletornqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym



Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara får presentkort? Nu kan du istället få pengar så

att du kan köpa vad du vill istället :) och man kan få ut sina pengar när man vill! och det är väldigt lätt att samla ihop, och man får dessutom 100kr att starta med när man blir värvad! Passa på nu när sidan inte är så känd ännu, lättare att värva då!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/signup.php?ref=Nataschaaa



Puss!

2009-07-16 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0