Helgens fasoner

dålig uppdatering men så blir det när man inte har lust att vara vid datorn utan umgås med folk istället.

I torsdag drog jag upp till Åre och badade och solade med Hanna på Åre strand och i Ullådalen, ritkgit nice! Hann även träffa Sofie Barkbåt en sväng på kvällen efter alldeles för mycket godis i magen.

 

Det är en häftig känsla att mitt i sommaren i värmen se snön ligga kvar på fjällen


Sedan på fredagen drog jag tillbaka till Östersund för att gå på lite partaj. Vi åt god mat,  spöade killarna på kub fast att vi var på förlorarsidan, sedan dansade vi järnet på marité och åt kvällsmacka på Subway. 



På lördagen upptäckte jag att mobilen var borta. Så jag satt på internet och väntade på caroline som på eftermiddagen äntligen visade lite liv ifrån sig. Mobilen var inte hos dem utan jag och Caroline hade glömt våra mobiler hos Christian såklart.
Elin kom in till Öset och vi dansade hela kvällen på krogen tills vi blev svettigare än någonsin, så kul. Sen upptäckte vi att elin som haft garderobsbrickan i bh att den hade tryckt av sig efter att ha legat där några timmar. Så på Elins bröst stod det 158. hahaha!
Dagen efter solade vi och åt ritkig frukost i Badhusparken.



nu är jag hos mamma och pappa igen och äter upp mig. Nu står Lasagnen på bordet. Ciao

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, det står fortfarande 158 på mitt bröst, fast jag har duschat...;p

2009-07-06 @ 18:26:33
Postat av: kajsa

Pussisar!

2009-07-06 @ 20:55:00
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: AMANDA svarar

hahaha du är märkt för livet Elin!

2009-07-07 @ 14:35:37
URL: http://amandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0