Trötthet

Ojoj vad trött jag blev idag när jag la mig i Elins säng efter en underbar middag. Jag la mig ner på hennes säng, drog filten över mig och spratt till av Elin som sa något för att hon märkte att jag försvann in i sömnen. Jag var helt slut, var nog nattens få timmars sömn som tog emot

Nu ligger jag i sängen och kollar på en underbar film jag lånade av Elin. Jag såg den första gången med Hanna för något år sedan. Kom du ihåg det Hanna att vi såg den ca 3 ggr i rad och grät och beundrade Bryan Greenbergs ryggmuskler :) hahaha!

Filmen heter Nära & Kära, Prime på engelska.
Den handlar om en nyskilda 37 åriga Rafi som besöker sin psykolog med jämna mellanrum för att gå vidare efter skilsmässan. En dag träffar hon 23 åriga Davidoch de blir kära i varandra. Rafis psukolog stöder henne i att fortsätta denna relation trots åldersskilnnaden och de pratar öppet om allt om relationen, sexliv osv.
Psykologen stöder detta förhållande ända tills hon upptäcker att det är hennes son som är den nya pojkvännen.

En film med humor, hopp, kärlek och sorg.
Den har allt, tro mig, ni måste se denna!

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Den såg jag för ett tag sen, riktigt rolig, faktiskt! :P

2009-06-10 @ 23:18:15
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah, underbart! Det är något med den filmen jag bara älskar. Hans ryggmuskler kanske... hähähä

2009-06-10 @ 23:32:12
URL: http://vacillating.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Jag ska också flytta till Australien :D :D

.. men till sydney :D Jag äääälskar surfers :D Vilket universitet ska du till? :)

2009-06-11 @ 01:04:28
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Anonym

Haha=)

Gillar ditt namn!!!!!

I LOVE IT!

2009-06-11 @ 19:52:08
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Carro

Jag älskar Prime! Han är sjukt snygg...

2009-07-15 @ 17:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0