Jag och duschmunsycken

innan jag går in på ämnet, varför heter det "duschmunstycke"? Hur kommer ordet "mun" in i det hela?  lustigt...

Ja iallafall så har jag en liten historia om dessa duschmunstycken. Jag tycker inte om att duscha, för jag älskar att bada badkar men när det inte finns något sånt har man ju som inget annat val än att ta duschen.

I Kina tappade jag duschmunstycken när jag höll i det, jag vet inte varför. Men det gick iallafall av och gick inte att skruva på igen. Så Caroline tyckte att det kändes som att duscha i en trädgård med vattenslangen, haha!


För någon dag sedan händer samma grej igen här hemma. Jag tappade duschmunstycken men rätt ner på foten. Smärtan var obeskrivlig eftersom jag har världes största munstycke. Så ett stort blåmärke pryder nu foten tack vare mitt krig" mot duschmunstycken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:) ha en fin lördag!

2009-05-30 @ 14:24:32
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

ha en skön dag!

2009-05-30 @ 15:02:12
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0