Lillebrors konfirmation

Jag har haft en helt perfekt dag med underbart väder och sällskap med hela släkten och flera vänner, även från Halmstad.
Idag var dagen för min lillebror Oscars konfirmation så för denna dag fick jag ledig från jobbet, riktigt skönt avbryt mitt i jobbveckan.

Syskonen Strömberg

Efter 1,5 timma i Hallens kyrka åkte vi hem till Arvesund för lunch med tårta. Så vi har ätit mycket, lekt med alla barn och haft det riktigt trevligt. Så jag ser redan fram emot nästa helg då lillasyster Emma tar studenten och det blir släktl/vänunch igen.
Det blev mest gos med vårat enda kusinbarn Milou.Världens snällaste och inte rädd för något/någon, skrattar och är lugn. Vad mer kan man begära av en 8 månaders bebis?

Milou gosar med Emma

Kristian ville också vara med på kort när jag håller i Milou.

Imorgon är det tillbaka på jobbet. Bara 3 dagar kvar, de lättaste dagarna. Sen blir jag ledig 7 dagar igen och det är så skönt att bli långledig nu under sommaren då det är fint väder så man kan hitta på så mycket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är hus- och hundvakt i två veckor nu, men har du inget för dig under dina lediga dagar - Kom o hälsa på!!

2009-05-31 @ 23:31:10
URL: http://vacillating.blogg.se/
Postat av: Jannike

GUD vad du är brun...

2009-06-01 @ 01:27:49
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jorå det är skönt just nu men du har dina 7 dagar alldeles snart=) Det blir så jag tar bilen in på onsdag, troligtvis hämtar jag kläderna på torsdag när jag börjar jobba.. Men hinner jag så kikar jag förbi på onsdag. Slår en signal! kram kram

2009-06-01 @ 16:31:00
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0