Nöjd med längtan

Nu har jag sovit mina 2 första nätter i den nya lägenheten och jag tycker altid att första natten är lite spännande på något vis när man ska sova någonstans ensam i något som inte är ens eget, än. Och jag sov supergott, jag höll tillomed nästan på att försova mig så bra trivs jag i den nya lägenheten. Jag går på jobbet på 4 minuter och till centrum på 2 minuter, nära till allt helt enkelt! :)

Träningen har jag kommit igång med jättebra efter resan, har inte tappat så mycket styrka som jag trodde så det är skönt att slippa backa alltför mycket och bara jobba igen lite grann.

Resan har jag tänkt på varje dag och jag vill bara tillbaka till att vakna en dag och inte veta vad som väntar på det nya stället vi ska på, det var alltid något nytt och det älskade jag. Så nu blir det att tjäna ihop pengar igen till nästa resa, efter jul bär det av, hoppas vi :)


Tänk om jag fick bli såhär brun igen, bilden är tagen för ca 2 månader i Krabi, Thailand den morgonen vi skulle åka båt till PhiPhiIslands. Jag och Caroline gosar med hostelets hundar under väntetiden.
Ta mig tillbaka till denna minut!

Kommentarer
Postat av: K

hahaha, ja jag får göra det ;)

2009-05-18 @ 15:20:58
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0