Det första vita



Så var det första dagen på arbetsveckan.. igen. Det går fort. Idag när vi kom till Storlien med tåget så låg det ett snötäcke över byn. Plogbilen var ute redan i tisdags i Storlien, men va tidigt med snö i september! Tycker ni inte? Då var det skönt att komma tillbaka till Östersund där jag fortfarande kan släpa fötterna extra mycket i löven.

Jag har för övrigt en riktigt jobbig hosta som hållit i sig nu i 1 vecka. Hosmedicinen hjälper ingenting. Lungorna ömmar. Jag har inte sovit på 4 nätter, var extra jobbigt inatt när jag skulle upp och jobba idag. Jag kunde inte ens sova på lunchen idag pga hostan. Så kan någon droga ner mig så jag får sova en ynka timme? Jag ska lägga mig i tid ikväll så jag får mer tid för att slappna av..

Så imorgon blir det ett samtal till Herr Doktor. För och se om det bara är en riktigt irriterande ret/slem hosta eller något annat eftersom den suttit i ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0