Fredagsmys!

Jag är en dålig bloggare och ni är underbara och hänger kvar för titta förbi här varje dag ändå. Hjärta till er!
Jag har flyttat till en ny lägenhet igen som jag har tillomed årsskiftet. En 1:a i centrum och nära till jobbet, jag trivs bra! Jag har jobbat jobbat.. lugnt med folk på tåget men vi har haft mycket fel på fordonen så det har varit en tuff vecka men nu är jag leeeedig :)  Jag jobbar extra på dagispå måndag så då blir jag ute på landet några dagar.

Mycket resor har jag att planera in i höst.

Carolina har flytt från Paris till Berlin. En stad jag aldrig har varit i så det blir ett måste i höst att hälsa på där och sedan såklart åka till josefin i Paris igen och prata den underbara franskan.


Jag och Kajsa på storsjöyran i somras. Nu bor hon i Stockholm med Hanna så en visit dit blir det!


Jag har fått utslag som kliar jättemycket! Jag vet inte vart dem kommer ifrån, ifall jag är allergisk mot något? Så jag har legat sömnlös nu i 2 nätter och kliat ihjäl mig. Mammas bil har jag i helgen för jag vinkade av henne och lillasyster som sitter på planet till Kreta nu, härligt härligt!

Ikväll blir det fredagsmys me Caroline. Middag och filmkväll <3  Men innan dess blir det att fixa lite naglar och klippa håret.

Fredagmys med denna ikväll. Men kanske inte så här vilt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0