fredagen före den långa

Imorse klev jag upp kl 0650 för att möta upp Beck och Frida kl 7 då vi åkte till MainBeach (ca 2 km från s.p) för en morgonsurf. Det gick väldigt bra att surfa idag, jag känner att jag får till det mer och mer med balansen och man lär sig att hantera havet bättre. I början var det läskigt med de stora vågorna, kallsuparna, strömmarna.. Men nu har jag lärt mig att kontrollera det mer och mer vilket också får mig att känna mig säkrare på brädan.

Jag har sökt en del jobb denna vecka. Mycket klädaffärer som söker personal nu och jag har lämnat cv till alla som söker så jag hoppas att någon hör av sig snart så jag får in lite vardagen här i mitt liv i Surfers.

Ikväll ska jag och Beck på förfest hos hennes kompisar och sedan blir det nog utgång. Beck är australiensk men är asgrym på svenska för att Frida har lärt henne så pass mycket under året dem känt varandra. Så Beck kallar mig Amansa Jensen (hon som kom 2:a i idol förra ået) som jag inte alls gillar vilket gör att hon tycker det är ännu roligare att kalla mig det.  haha

Beck och Frida i lördags när vi hade grillkväll.



Kommentarer
Postat av: Julia

sådääärråå nu äre gjort till sist ;p kram!

2010-03-26 @ 16:03:52
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Saddieeeee ♥

hej sötnos! :) ♥



Gud vilken fin blogg du har, och väldigt fina inlägg!

Jag ville bara säga att du ska han en bra dag+helg!

Dessutom har jag startat en kul tävling på min blogg, som är väldigt lätt och du får mer besökare av att vinna :)



Länk till tävlingen: http://saddis.blogg.se/2010/march/tavling.html



Kram, ha en underbar dag!

2010-03-26 @ 17:24:28
URL: http://saddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0