Det finns ingen strand

Oftast när jag har lunchrast så tar jag med mig min matlåda och sätter mig på stranden och bara njuter, ibland hinner jag ta en tuplur också. Tro mig, mina barn och klorvattnet tar musten ur mig ibland..
Men de senaste dagarna har jag inte kunnat få känna sanden mellan mina tår när stranden har varit avstängd pga ... det finns ingen strand! Vinden och regnet har gjort att havets vågor tagit över stranden men jag hoppas att det lugnar ner sig snart..

Stranden just nu..


Åh vad jag älskar sånna dagar som idag då jag har fått så mycket gjort, en tyngd från axlarna lyfts bort.
Jag har jobbat, tränat, handlat, städat, fixat alla papper som ska till univesitetet och planerat helgen. Underbart.
Så nu kan jag sova lugnt, upp för en joggingtur imorgon innan jobbet!

Jag har suttit och pratat med Oscar lite (lillebror) som inte vill att jag ska åka tillbaka till Australien efter mina 4 veckor hemma, då kom en liten tår från storsystern som saknar syskonens närhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0