Utelåst

Mina fina granne/vän Jenny ringde mig när jag nästan var hemma från jobbet och berättade att hon glömt nyckeln när hon lämnat lägenheten på morgonen och hennes rumskompis var inte hemma så vi passade på att ta en fika i centum. Blev lite middag för mig eftersom jag kom direkt från jobbet.

Den bästa dagen på simskolejobbet hittills, allting bara flöt på och ungarna var underbara!
Ungar kan prata om precis vadsomhelst det är de som gör demså underbara. Allting är så lätt.

Mitt under simmningen vill en liten kille öppna en dialog.
Elev: Ursäkta mig, Miss Amanda.
Jag: ja?
Elev: Vet du att detta är en fejktand (pekar på sin framtand).

Tack för informationen härliga unge, simma nu :)

Dagens utelåsta Jenny. Bilden är tagen från min födelsedagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0