Nyår

Tillbaka i Australien och det känns ruggigt bra. Syrran har jag hos mig nu också i 4 veckor så det blir en del turistattraktioner framöver..

Idag har jag avverkatmin första dag på jobbet efter 5 veckors semester, det var riktig kul att vara tillbaka och träffa alla men nu är jag helt slut. Tar nog ett litet tag tills jag vänjer mig att vara flera timmar i klorvattnet/dag.

På nyår åkte vi bil ner till Byron Bay, vi åt lunch vid fyren, solade på stranden och stannade där över nyårsnatten.
Det var ett bra äventyr, spontant blir alltid bäst då man inte har så mycket planer på vad somkommer hända där, vi firade in det nya året på stranden runt en brasa med mycket folk. Trevligt väder och trevligt sällskap är den bästa blandningen.

Jag och Emma (syster) på Australiens östligaste punkt




Jag och Emma (syster) på stranden i Byron Bay på nyår




Igår (söndag) var jag på SummaFieldDayze festivalen och jag har aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe samtidigt. Jag lägger in bilder från det en annan gång..

Kommentarer
Postat av: Brenda

Hej fin blogg du har :)

2011-01-03 @ 15:46:27
URL: http://dutty.blogg.se/
Postat av: Jannike

Åh vad kul!!! Ha det så himla underbart nu och jag är så glad att jag han träffa dig innan vi båda drog åt olika håll igen! Jag ska också börja blogga igen har jag tänkt! Nytt år, nya tag.

2011-01-05 @ 22:04:10
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 04:25:32
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0