Jazzfest

I lördags var jag på Jazzfest där alla var utklädda till 20, 30 och 40-talet.
Vi har alla sett fram emot detta i flera månader och förra årets Jazzfest har jag bara hört gott om så det var höga förväntningar inför årets Jazzfest och så bra det blev!
Mat och dryck på plats och lite band som spelade hela kvällen, det blev dock lite regn men det gav ingen sura miner.

Blev först lite förJazz hos Lia sen gick vi ner till parken där alla var samlade och väntade på bussarna som skulle ta oss till den hemliga Jazzplatsen, The Cotton Club.


(klicka för att förstora)



Musse Pigg och Emily


Vi längtar alla redan till nästa år. Tack för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad fin du var vännen!! Åh, jag vill komma och hälsa påååååååå. Såg att du var inloggad på skype häromdagen, men jag var tvungen att gå och hann inte säga hej. Men vi borde skypea snart igen! Puss!

2010-10-06 @ 10:42:45
Postat av: Gaymasen

Haha, ser riktigt lyckat ut! :)

2010-10-18 @ 18:46:23
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0