Urinvägsinfektion, pâ riktigt

Ja i söndags fick jag urinvägsinfektion, sâ jag gick till doktorn igâr för att fâ medicin.

Jag har väldigt mycket problem med mina urinvägar, haft det i flera âr. Det kan svida ganska ofta fast att läkarna inte hittar bakterier eller nâgot fel sâ gör det ont.
image216
Kom ihâg en läkare som frâga "kan du leva med det här nu?" bara för att han inte hittade nâgot, dâ blev jag sâ övergiven "Jag är här för att fâ hjälp, jag kan inte leva med detta hela mitt liv! hjälp mig nu!!!"   Jag hatar läkare.. Om dem inte hittar nâgot sâ skiter dem i det, det är det dem gör..  Jag fâr kämpa o dem gör inte ett piss.
Samma grej varje gâng, läkarna ser ut som frâgetecken och jag förklarar allt  blablabla
Hur länge tar det innan nâgon kan hjälpa mig och säga, "detta är felet, ta detta och allt blir bra igen."

Nu ska jag gâ och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv.
Jag vill ha stöd, INGET medlidande

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gumman, en dag KOMMER man att hitta vad problemet är och sen en lösning. Men tappa inte hoppet. jag har ju fått höra densamma med min huvdvärk och jag är ju bättre! Visst är det jobbigt men man får lära sig att tackla det. I slutändan vill jag tro att man blir lite starkare dessutom. Massa kram och ouss

2008-04-01 @ 13:12:48
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Suck

Vilket oerhört poänglöst blogginlägg..

2008-04-07 @ 15:10:34
Postat av: Anonym

Jag vill tipsa om Membrasin!! Jag har haft som du, men efter att jag ätit membrasin så har jag inte haft ont eller urinvägsinfektion alls! Lätt värt

2012-05-28 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0