Storsjöyran festivalen dag 1

Det har blivit ett herrans liv i Östersund. Stråket har hållit igång under denna vecka med fint väder och nu är storsjöyran festivalen i full gång. Vart kommer alla människor ifrån? Östersund känns som en riktig stad under denna sommarvecka år efter år.

Vi gungade och sjöng med till Kent.

'

Senare gick vi och kollade på Blondie. Fick höra lite klassiker men det blev inte något drag precis.


Sista konserten för mig blev franska Justice. Det var fullt drag och dans bland folket



En riktigt kul första dag. Synd att jag jobbar precis hela yran! så det gäller att hålla sig nykter så man inte blir åksjuk på jobbet, skulle vara jobbigt läge.
Snart drar jag iväg på dag 2, känner mig lite halvsjuk, men det är ju bara att gå hemåt om det blir värre. ska nog åka karuseller ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0