En fin helg i Åre

Nu är jag tillbaka hos föräldrarna efter en väldans fin helg i Åre med goa vänner och nytt folk man har träffat.
Det har blivit stora middagar, solhäng på torget, vindrickande, fika på Bahnof café tillsammans med de finaste.
Det är denna tid som Åre är mysigast att vara i, lagomt varmt väder och inte en massa turister i byn så man känner lugnet som får en att njuta av Åreluften.




Det blev lite blött efter vattenkriget i Sofies lägenhet


Nu blir jag hos föräldrarna i 2 dagar och bara umgås med dem och vila inför nästa arbetsvecka. På onsdag ska jag kolla på lägenheten inför sommaren i Östersund :)

Kommentarer
Postat av: Sofy

tack för helgen :)

2009-05-11 @ 10:01:32
URL: http://jibbmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0