Jag har gjort historia i helgen

Denna helg skulle bli min partyhelg, utgång både fredag och lördag. Efter en fredagkväll med världens bästa mat som vi hade grillat och träffade gammalt och nytt folk och hade den bästa kvällen på länge, så låg jag dålig precis HELA lördagen. Jag mår aldrig dålig dagen efter, ALDRIG. Men igår alltså, jag vet inte hur många gånger jag kräktes, jag hade magkramp, huvudvärk..  börjar jag bli gammal nu?  hahaha  Så jag gjorde historia igår genom att vara bakis för första gången i mitt liv, jag hoppas att det var även sista gången.

Linda posar med det nygrillade köttet som hon i nästa sekund tappar allt på gräsmattan! hahaha!


Beppe lärde Caroline att göra sin egen BH av en servett, impad!


Så igår när det var fint väder låg jag inne och var nära döden, jag fick tillomed avboka en middag med vänner eftersom jag fick inte i mig någonting på hela dagen utan att det kom upp igen. Men senare på kvällen kom Sofie och Fatima över. Sofie fyllde 20 år så vi åt kladdkaka och jag bakade choklad cupcakes, sen spelade vi sanning och konsekvens in till natten och vi var nära att dö av skratt många gånger, så det spelet är nu ett måste till våra förfester.


Idag har vi varit ute i finvädret hela dagen och jag var på topphumör till 100%,kändes underbart efter en hel lördag i säng med Mr Bucket, aldrig mer!
Jag, Sofie och Frida stack iväg till flygfältet och kollade när deras kompis hoppade fallskärm, han håller på att ta certifikat. Jag blev riktigt sugen eftersom jag gjorde det en gång i NyaZeeland men vi hoppade så mycket högre än vad dem gör i Östersund, här har dem inte bra plan nog att komma så högt upp.
Sen grillade jag och Sofie i huset där hon är hundvakt i helgen, supermysig och vi åt alldeles för mycket eftersom det var alldeles för gott


Så jag har haft en riktig rolig helg med mycket sällskap och skratt, mer behöver man inte för att må bra :)
nu kommer Marie över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0