En helg i högsta växeln

I helgen har jag haft fulltupp,lite för mycket nästan. Jag älskar att ha mycket att göra men dubbelbokningar är jobbiga att hantera.
I fredagskväll hade vi lite personalhäng i Brisbane. Vi badade och käkade pizza sen drog vi hem till Gold Coast och bums i säng. På lördagen hade vi lite utbildningsdag med jobbet så vi åkte tillbaka till Brisbane och badade en massa. Tillbaka hemma gjorde jag mig snabbt i ordning för grillparty hos Kate och Nathan som jag inte har träffat på veckor. Kate fyllde år bara 2 dagar efter mig så vi hade lite kalas.

Käkar underbara hamburgare och Kates hund Penny i sin pyjamas


Efter gottkäk och sällskap tog jag bussen till Jussi och c/o som hade hejdåfest för honom då han åker hem till Finland på torsdag efter att ha varit 1år här. Det ryktas om en liten middag för honom på onsdagkväll!

Jussi i högsta hugg och visar sina dansmoves


Söndagmorgon vaknade jag upp tidigt för att åka till Griffith Universitets öppet hus. Jag ska börja plugga i februari så det var riktigt kul att åka dit och få lite mer idé om vad man kan välja. Just nu riktar det mot Exercise science/psysiotheraphy. Efter studenthänget hade jag picknick på stranden med jobbet i finvädret.

Klockan är nu 00.00 och jag är inte trött. Jag vill sova eftersom jag ska upp och jobba hela dagen imorgon!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men.. men.. kommer du aaaaaaldrig hem? Och.. har Carro åkt hem för gott eller är det bara en liten hemresa för att hälsa på familjen. Amanda, jag tror att jag behöver ett update-mail med allt som händer, vad du gör mer ingående, vad du tänker, hur du mår och hur det kommer sig att du nu äter ägg!haha (jag äter två hårdkokta ägg per dag. Gott!)

Och fan.. jag saknar dig!

2010-08-13 @ 22:32:27
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0