Jobbfronten

Jag har inte bara ett nytt boende,jag har ett nytt jobb också. Jag är simlärare.
Just nu gör jag praktiktimmar för att få mitt certifikat som jag blir klar med denna vecka och då hoppas jag att dem kan ge mig en massa timmar att jobba! Dessutom planerar jag att börja lära ut simning privat. Ni anar inte hur många asiater det finns här och 95% av dem kan inte simma.

Här kan ni kika på mitt jobb:
http://www.citypools.com.au/locations/miami

Den här dagen har bara flygit iväg ifrånmig och det känns som att jag inte har fått mycket gjort. Jag gjorde prektiktimmar på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag tränat och ätit. Nu sitter jag här hemma och är trött trött tröttmen måste sätta mig ner med lektions planering för ungarna denna vecka.

Lite ledsen har jag varit på sista tiden att missa allt som händer i Jämtland. Ståket, storsjöyran och det fina sommarvädret. Jag har mina dagar då jag saknar det jag kommer ifrån, särsilt min familj!!

Här är en bild som jag förknippar sommar med.

Svensk sommarkväll i Östersund 2009,på väg in till stråket.


Nu är jag inte bara supertrött utan också superhungrig och klockan är bara 18, dags för middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0