Ny frisyr

När jag fyllde hår så fick jag i present av Frida att hon skulle klippa och färga min utväxt. Jättefin present tyckte jag men om jag ändå bara visste vad fel det skulle gå..

Håret blev kortare än tänkt och väldigt ojämnt, såg ut som att jag hade varit på dagis och lekt frisör. Min hårbotten blev orange och gul.. När håret hade torkat kom tårarna, mitt hår var föstört tänkte jag.

Dagen efter visade jag håret för Frida och hon höll med.. mitt hår var en katastrof. Så jag sprang iväg till frisören för att få det jämnt klippt, han frågade om Frida hade varit full när hon klippte mig, så illa var det! haha
Sen skulle vi göra något åt färgen också, jag köpte silverschampo av frisören. Silverschampo tar bort gula och oranga nyanser i blondt hår och det hjälpte verkligen..

Jag har inte haft så här kort hår sedan jag gick i 8:an och jag ä rblondare än någonsin, som Frida sa: "Du fick en ofrivillig makeover" Ja så sant men nu är jag riktigt nöjd med den. vad tycker ni?

Så tack Frida för att du förstörde mitt hår för att sedan göra det helt fantastiskt.

Då och Nu


Kommentarer
Postat av: Alexander

Ajajaj jag vet hur besviken folk blir nar det blir for kort! Och ett tips ifran mig. Kop inte silver schampo det finns mycket battre pa marknaden an silverschampo. Sadana som ar gjorda for blonda har for silver schampo ar utgjort for att jamna ut gra har. :D Och jag tycker att ditt har ser MYCKET frashare ut kort an langt bra gjort Frida!

2010-08-17 @ 16:05:49
URL: http://ozadventures.blogg.se/
Postat av: oscar

hade jag varit du hade jag gett henne en rak höger

2010-08-21 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0