Idag kan jag le litegrann

Nu har jag fått det bekräftat. Jag har studentvisum i Australien tillomed Mars 2014 och det känns underbart! Nu är har jag bara en ända grej kvar att fixa och det är att söka till de kurser som ingår i mitt program. Ja jag har kommit in och tackat ja till min utbildning men man måste som anmäla sig till kurserna och efter det kan jag få mitt schema och börja planera hur jag ska jobba på sidan av osv.

Jag har varit en datanörd nu också och installerat om min data från XP till Vista som inte alls var så smart som jag trodde, Vista är jättesegt jämfört med XP.. suck..

Jag har jobbat en del på tåget nu medans jag varit här och det är alltid behövligt med pengar men annars så träffar jag släkt, familj och vänner, kollar på svensk tv, äter mat, tar långa promenader och njuter av den friska luften. Innan jag åker tillbaka till Australien den 28:e dec så ska jag såklart återförenas lite med min snowboard.

Ja Gold Coast, du har ingen aning om vad jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0