På svensk mark

Förra fredagskväll landade jag i Sverige för första gången på 10,5 månad och jag fick träffa min familj. 10,5månad är en lång tid utan att ens ha pratat med dem på skype, som tur var såg dem ut som vanligt.

Jag var förfärligt trött efter att bara sovit någon enstaka timme på den 1,5 dygns långa resan från Australien. Men ändå var jag alldeles för energisk för att somna så jag satt uppe och pyssla till 4 och sov till 9. Så är jag när jag är jetaggad, jag kan inte sova men dagen efter det så hmnade jag i koma i 12 timmar istället.

Jag har nu varit här i 1,5 vecka och jag har hunnit med så himla mycket. Träffa de flesta vännerna, träffat hela släkten, jobbat, festat och fixat ett och annat. Det känns bra så nu kan jag chilla i 3 veckor till :) Vi har det ganska kallt i norr men det är soligt, så fint det är.

På väg till vännerna i Åre


Så här såg det ut när jag flyttade mina grejer. Vad mycket man samlar på sig på 1 år! Blev i slutändan totalt 3 st 80 litersboxar, den stora röda säcken, surfbrädan och småpåsar. Och nu hade jag nästan bara julklappar i väskan när jag kom upp så jag ska ta medmig ännu mer grejer ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0