Har ar mitt nya hem

Vi har haft varan forsta natt i varan nya lagenhet. Jag sov lite oroligt, vaknade nog varje timme men caroline sov som en stock. Kanns lite ovant att sova i varsitt rum men det ar riktigt skont att ha sitt eget rum med sina grejer och kunna stanga in sig dar och halla pa med sitt nar man vill vara ensam. vi bor i en 2:a med 5 min gang till centrum och 10 min gang till havet.

Om ni vill skicka nagot hem till mig sa ar detta min adress:
Amanda Stromberg
1/45 Peninsula Drive
Surfers Paradise QLD 4217
Australia


Har star jag vid varan ingang. Vi har lite utemobler dar vi har bestamt att tillbringa manga frukostar framover. Till hoger har vi ett litet myshorn, med en "gungfotolj" och ett eget tillverkat betongbord.
 

Nar man kommer in hamnar man i vardagsrummet dar vi har 2 soffor, litet bord, nagra tavlor och tv. Langre in ar koket som ar fullt utrustat och dar vi aven har en alskad tvattmaskin!


Till hoger om vardagsrummet ar mitt rum ratt fram, till hoger ar Carolines rum och till vanster har vi wc.


Har ar mitt rum. Det till vanster som man inte ser ar en stor garderob, det som behover inforskaffas ar en spegel.


I varat kok har vi en bakdorr och dar ute vi har hangt upp en tvattlina.


Husets bakgard. Man kan se lite av de hoga husen i centrum. I floden kryllar det av mindre hajar just denna sasong, sa vi tanker inte bada dar. Men vi funderar pa att hava in smafiskarna som husdjur ;)


Vi har det bra och vi borjar fa en fin solbrannhud nu :) Jobbsokandet vantar jag lite med, jag vill vara ledig ett tag till och njuta av staden, havet och stranden. Vanner&Familj: Om ni vill ha mitt australienska mobilnummer sa kommentera har sa skickar jag ett sms.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser jättefint ut! Så glad för er skull! Skicka gärna ett mess! PUSS

2010-01-22 @ 21:14:34
URL: http://hmkj.wordpress.com
Postat av: Hanna

Det ser jättefint ut! Så glad för er skull! Skicka gärna ett mess! PUSS

2010-01-22 @ 21:14:37
URL: http://hmkj.wordpress.com
Postat av: lillasyster

När du bokade tåg till mej förut ? när ja skulle till norrköping,.. vart gjorde du de då ? bokade du inte på sj ?

2010-01-27 @ 11:26:24
Postat av: PARISA

hej på dig va fin blogg du har '

2010-02-21 @ 19:58:31
URL: http://justliveyoulife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0