I Surfers Paradise

Nu ar vi i Surfers Paradise. Vi kom hit igar formiddag och vi har hunnit solat en del..
Vagen hit ner gick bra forutom att varat plan Stockholm-London var installt och vi fick da istallet flyga Stockholm-Goteborg-London. Sen har min hogerfot blivit jattesvullen efter flygresorna fast att jag hade stodstrumpor och det har aldrig hantmig innan. Det har lagt sig lite men jag kanner mig fortfarande som en elefant fot.

Caroline och jag pa Heathrow airport, London.


Caroline hade problem med sangloppor i natt och hade svart att sova nar dem standigt bet henne sa imorse fick vi byta rum sa vi hoppas det blir battre. Pa mandag ska jag och Caroline borja med varat lagenhetssokande vilket ska bli riktigt spannande och se vad som finns och hur det kommer att ga. Vi bor nu pa Islander Hotel forsta veckan sa vi har tillgang till pool ocksa, underbart!

For er som inte ar sa jattehaj pa Australien sa ser ni har vart Surfers Paradise ligger. Det tar strax under 1 timme att aka till storstaden Brisbane.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en kompis som bor i Brisbane! Har ni tråkigt någon dag och vill bege er dit så kan ni ju alltid höra med honom om han kan ge er en liten rundtur! Han är en intressant karaktär, tro mig. Haha!

2010-01-16 @ 22:26:18
Postat av: Jannike

Oops namnet kom inte med, det var jag som sa ovanstående ja. ;)

2010-01-16 @ 22:27:41
URL: http://holdmypocket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0