En vind av Sverige

I måndags på jobbet så jobbade vi i samma område som IKEA ligger så vi gick dit på våran lunch. Min bästa lunch på väldigt länge: VARMKORV MED BRÖD + MASSA KETCHUP! Amanda from Sweden was really happy!

Jag passade på att shoppa lite, köpte hem varmkorv, knäckebröd och ballerina kex.


Jag är en varmkorv och Chris säljer mig för 1 dollar.


På fredag är det midsommar. Jag kommer att jobba hela dagen men frammåt kvällen ska det firas lite med svenskarna här annars är inte helgen så planerad. Hoppas på att få mysa med Caroline som åker till Europa på måndag. Frida och Beck åker på fredag, dem har jag redan sagt hejdå till så en månad frammåt nu kommer vara väldigt tom när mina 3 bästa inte är här. Men tänk på allt annat jag får tid till att göra under tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0