Ro i kroppen

Äntligen så funkar mitt internet som det ska igen så nu ska jag ge er massor av uppdateringar!

Jag har jobbat nu i ca 1 månad. Jag jobbar måndag-fredag så det är skönt att vara ledig när alla andra är det. Denna helg är det långhelg för det är drottningen födelsedag på måndag, så en extra ledig dag ska bli underbart.
Det jag gör som jobb är lite av försäljningsjobb, jag och mina arbetskamrater åker runt till olika företag och pratar med dem som jobbar där. Jag jobbar för välgörenhet och den jag gör just nu är att fixa faddrar till barn i fattighet, nästa månad ska vi göra Surf Life Saving Club.
Jobbet är bra för mig, jag får träffa mycket folk och prata mycket engelska.

Förra helgen fyllde Tara 25 år och det firades med en vinprovningsdag och oj så kul vi hade det. Superfint väder och underbart folk kan inte ha gjort lördagen bättre.

Några av grabbarna och Tara & Myles hund Chunk
 

Jag och Noodles




Ni ska veta vad jag är lycklig här. Ta det inte fel, det är klart att jag saknar er där hemma, fraför allt min underbara familj och särsilt när jag ser att min lillebror har gått ut 9:an, jag hade så gärnat vela varit där och sett det. Men när jag är i Sverige så kryper det i kroppen, jag vill ut, ut till världen, till äventyr. Nu bor jag i GoldCoast och min kropp är lugn för jag känner mig hemma här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Blogg/hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0